Atbalsts

Mēs strādājam Jums

Mēs piedāvājam klientu atbalstu, izmantojot mūsu pārdošanas komandu, produktu menedžerus, pasūtījumu centru un Autoeksperts servisa centru.

Ja Jums nav sava klientu menedžera vai problēma nav steidzama, aicinām, sazinieties ar mums pa e-pastu. Esam pieejami pa tālruni darba laikā ātrākiem jautājumiem. Mūsu e-pastu varat atrast šeit.

KGK Pārdošanas komanda

Klientu serviss

Mūsu klientu serviss strādā 3 virzienos:

  • Pasūtījumu centrs – ikdienā apkalpo mūsu biznesa klientus pa telefonu, e-pastu vai tiešo saziņu un veic pasūtījumus Autokatalogā.
  • Tirdzniecības pārstāvji – svarīga saikne starp klientu un KGK, kas nodrošina ilgtermiņa attiecības un sadarbību. Komunikācija ar klientu nodrošina, ka klients ir informēts par mūsu produktu klāstu un informāciju par mūsu cenu politiku, piedāvājumiem un atbalsta pakalpojumiem.
  • Autoeksperts – kā papildus preču izsniegšanas vieta Rīgā, mazumtirdzniecības veikals un autoservisa pakalpojumi.

Tehniskā palīdzība

Mūsu produktu speciālisti sadarbībā ar ražotājiem sniedz klientiem profesionālu tehnisko atbalstu. Mēs nodrošinām uz ražotājiem un produktiem balstītas apmācības klientiem, lai dalītos ar informāciju par jaunākajām tehnoloģijām un tendencēm ar citiem autobūves profesionāļiem. Mēs sagatavojam ceļvežus un materiālus, lai tālākpārdevējiem būtu vieglāk uzstādīt, demonstrēt un pārdot mūsu produktus.